czwartek, 27 grudnia 2012

Epilog + Podziękowania.



Życie.. życie.. Trzeba korzystać z niego każdego dnia, w każdej chwili, cieszyć się momentem.. Bo tak naprawdę nie mamy pojęcia kiedy nadejdzie koniec...
Dookoła zapłakane rodziny, najbliżsi.. mimo że minęły już 3 lata nikt nie może się pogodzić z wieścią, że nie ma z nami dwóch ukochanych osób.. Osób które sprawiały, że dzień na sam ich widok stawał się kolorowy. Żartobliwy Louis, z zadziornym uśmiechem pukający do drzwi mojego domu, od progu przezywający mnie od śmiesznych postaci z bajek.. Na zawsze pozostanie nam w głowie obraz ukazujący dość wysokiego bruneta w bluzce w paski i czerwonych dość obcisłych spodniach, bez skarpetek.. Ola..Ola śliczna miła dziewczyna.. Bywało, że miała złe dni, wyżywała się na każdym, ale ten ' każdy ' strasznie ją kochał i nie pozwolił aby stałą jej się krzywda. Wielka dusza uwięziona w ciele drobnej dziewczyny.. Uśmiechnięta od ucha do ucha, szczęśliwa ze swoim narzeczonym spędzając z nim każdy możliwy dzień.. Wtulająca się w jego tors, zazdrosna, ale ufająca. Zakochana para, nie odstępująca siebie na krok. Miłość która będzie na zawsze mimo wszystko, idealna para. Dziecko które rosło powolutku w brzuchu swojej mamusi, byłoby wyjątkowe.. jedyne w swoim rodzaju.. ono jak i jego rodzice darzyliby siebie ogromną miłością. Mimo młodego wieku..byli fantastyczni, kochani, i byli naszą rodziną.. ale dla nas będą na zawsze, na zawsze w naszych sercach, naszych myślach.. zawsze będą tuż obok nas...Zawsze.

Pewnego dnia postanowiliśmy napisać po krótkiej notatce, które położymy tuż koło grobu Oli i Louisa :


Te trzy lata bardzo nas zmieniły.. Stałem się odpowiedzialny, opiekuńczy.. Nie nazywają mnie już ' kobieciarzem ' . Spotkałem miłość swojego życia. Ta dziewczyna jest bardzo podobna do ciebie Olu, przypomina mi Cię trochę. Ale nikt nie zastąpi mi mojej spokojnej Oli Tomlinson i zwariowanego Louisa Tomlinsona.. ~~ Harry Styles


Koniec One Direction.. Nic więcej.. na pewno nie bez Ciebie nasz przyjacielu, kochamy Cię zawsze na zawsze. Olu byłaś najważniejszą dziewczyną w naszym życiu, Zawsze i na zawsze. Ułożyłem sobie życie, wiem Louis zawsze ciągałeś mnie po kątach mówiąc '' Zayn ! Obudź się ! Korzystaj z życia ! '' i korzystam.. Kochany robię to dla Ciebie. ~~ Zayn Malik


Mimo że 1D już dobiegło końca, zostaliśmy przyjaciółmi na dobre i złe. Lou i Olu, wiemy ,że chcieliście dla nas szczęścia tak samo jak my dla was. To wszystko z myślą o was, niedługo założymy rodziny, ale na zawsze będziecie w nas. ~~ Liam Payne


''Bądź silny ! Niall nie poddawaj się ! Uwierz w siebie ! '' Louis to wszystko dzięki Tobie, uwierzyłem, że warto żyć i korzystać z każdych chwil. Przez tyle lat wbijałeś mi to do głowy, z każdym dniem stawałem się coraz bardziej odważny, i dążę do tego abyś był ze mnie zadowolony. ''Niall głodomorku, nie płacz, bądź mężczyzną ! Jesteś jednym z najważniejszych ludzi dla mnie ! Dobrze, zrobię Ci tę jajecznicę. '' Olu uwielbiam Cię i kocham . ~~ Niall Horan


Nawet nie wiecie jak moje życie się zmieniło. Przez pierwszy rok byłam zamknięta w sobie, nie dawałam sobie rady z myślą, że nie ma już ze mną was. Było i jest o naprawdę trudne.. Z dnia na dzień jestem coraz silniejsza, walczę ze smutkiem, pomaga mi w tym mój ukochany Niall. Zawsze będę o was pamiętać i kochać. ~~ Klara Trojan


Siostrzyczko płacze codziennie i wiem, że robię Ci z tego powodu przykrość. Wiem też, że patrzysz na mnie z nieba i jesteś teraz takim ślicznym białym aniołkiem i jak będę chciał na pewno do mnie przyjdziesz. Brakuje mi ciebie. Przykro mi , że nie mogłem z tobą spędzić tak dużo czasu. Płacze z tęsknoty, nie chcesz tego.. wiem.. ale nie potrafię... To dla mnie jest bardzo trudne.. Ale pamiętaj kocham cię bardzo mocno.. Ciebie, Louisa i waszego dzidziusia. ~~ Miguel Moore


Olu na samym początku bardzo Cię przepraszamy za nasze zachowanie. Byłaś bardzo sympatyczną i kochaną osobą. Zrozumiałyśmy wszystkie, że byłaś bardzo ważna w życiu Louisa. Louis William Tomlinson.. Byłeś mężem 89724325916036 dziewczyn na całym świecie, każdy darzył Cię wielkim uczuciem, Dzięki Tobie życie większości nastolatek stało się o wiele lepsze.. Wiemy, że chcesz dla nas jak najlepiej.. Kochamy Cię. ~~ Directioners
  
The end



Podziękowania  
 Każdy dzień spędzony na pisaniu tego opowiadania był wyjątkowy w moim życiu, nigdy nie pomyślałabym, że ja Wiktoria będę miała siłę i chęć pisania opowiadania. Nigdy nie interesowałam się takiego typu rzeczami. Kiedyś weszłam na przypadkowe opowiadanie, zaczęłam je czytać, bardzo mi się spodobało, i pomyślałam ' a może ja też zacznę pisać ? ' Moja wyobraźnia stawała się coraz silniejsza z każdym dniem, wylewałam to na papier a następnie przepisywałam do internetu i publikowałam. Tak się wciągnęłam w wymyślanie dalszych losów Oli Moore, że doszłam do 43 rozdziału. 
Mam nadzieję, że czytanie tego opowiadania, dawało wam radość i choć trochę wyobraźiłyście sobie świat wymyślony w mojej głowie. 
   Dziękuję Wam.
Bardzo przywiązałam się do tego opowiadania jak i do was. Czytając te wszystki komentarze jest mi bardzo ciepło na sercu. Jesteście takie kochane. Jeżeli chcecie mieć ze mną jakiś kontakt: 
Gadu-Gadu : 11600783
Twitter:    https://twitter.com/Wiiktoria_
Nowy blog:  http://you-were-my-happy-ending.blogspot.com/ (również opowidanie
Więc to już Oficjalny koniec My Dream One Direction. 
KOCHAM WAS I DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO.  

9 komentarzy:

  1. Będę tęsknić za tymi wszystkimi odpałami Oli...
    Świetny epilog... tylko tyle potrafię z siebie wydusić po tym co przeczytałam.
    Idę zajrzeć na nowy blog.

    Trzymaj się. xx
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ;C Smutno ze to konic ;< Wpaniesz na mój ? --> http://one-direction-life-with-them.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo interesujący koniec, niby nic, ale jednak strasznie się wzruszyłam.. szkoda, że skończyłas pisac

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, popłakałam się.! Opowiadanie niesamowite, szkoda, że skończyło się tak, a nie inaczej. Ale takie jest życie. Nic nie trwa wiecznie. Szkoda mi Oli, Louisa i małego dzieciątka.

    Dziękuje Ci za tą historię. xx

    OdpowiedzUsuń
  5. nie moge przestać płakać <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero teraz przeczytałam....
    Dziękuję Ci za wszystkie 43 rozdziały, były cudowne...
    popłakałam się.
    Nie zawsze dodawałam komentarze,bo najczęściej czytałam z telefonu, a tam trudniej dodać, wiedz,że byłam wierna czytelniczką... Jesteś cudowna...

    OdpowiedzUsuń
  7. 42 year old Assistant Media Planner Florence Cater, hailing from Windsor enjoys watching movies like "Sea Hawk, The" and Flying disc. Took a trip to Chhatrapati Shivaji Terminus (formerly Victoria Terminus) and drives a Silverado 2500. wiecej porad tutaj

    OdpowiedzUsuń

A tu macie moje gadu-gadu 11600783. ;)